Google Adwors Reklam Yayınlama

firstluck kullanıcısının resmi
31 Temmuz, 2015 - 14:43 -- firstluck

 

Google Adwords reklamlarıyla yeni müşterilere ulaşarak ve şirketinizi yükseltmeye imkan sunan İnternet reklamcılığıyla gayelerinize elde edebilirsiniz. Reklam hedeflerinde reklamınızın hangi şekilde görüntüleneceğini seçebilir, tercihinize uygun ödenek bildirerek ve reklamlarınızın nasıl etki göstereceğini ölçebilirsiniz. Farklı olarak günlere dair sabit hale getirebildiğiniz harcamalarınızı istediğiniz zamanda durdurma ihtimali veya yeniden aktif hale getirebilirsiniz. 

 

Adwors Google reklam vereceğiniz süre, Adwors reklamlarında verdiğiniz hizmetlerle alakalı sözcüklerle belirtebilir, bu sözcükleri anahtar kelimeler bölümünde toparlayarak arama yapmakta olan insanların sonuçlarında belirttiğiniz ilgili ve benzeri olan kelimeler sayesinde kullanıcılara ulaşabilirsiniz. Google ve Google iş ortağı internet sitelerinde reklamlarınız alakalı ise yayınlanarak arama sonucu olmasa bile reklamlarınız insanlara yayınlanır. Adwors ile yapmakta olduğunuz reklamlarınız  (TBM) Tıklama Başına Maliyet olarak sadece reklamlarınız tıklanıldığında ücrete tabi alınırsınız. Reklamlarda belirtmekte olduğunuz bütçe miktarı sonucu, Adwors Google Reklamlarında pozitif analizlerle ve günlük belirtilecek ücretlere gün ve gün önem gösterilmesi gerektiğini belirtmeliyiz. Belli süre içerisine yapacağınız planlamanın günlük takibini yapmaz iseniz eğer, belirlenmiş olduğunuz zaman zarfı içerisinde gözden kaçıracağınız küçük bir ayrıntı ile projelendirmenizin alt üst olacağını anlamalısınız. Nitelikle günlük belirtilen ücretlerin kimler tarafından nasıl göründüğüne ve ne amaçla tıklamalar yapıldığına özen göstermelisiniz. Adwors Google, yayınlamakta olduğunuz reklamlarınızın ücretlerini her daim gözden geçirmenize olanak sağlamaktadır. En az seviyede ödeme yapılması mecburiyeti olmamakla beraber, günlük ortalama bütçe belirleyerek bütçenizi uygun şekilde yönlendirerek ödeme durumunu şekillendirebilirsiniz. Bütçenizi yönlendirmeler sonunda hedeflerinize göre teklif verme stratejisi seçme olanağınızın oluşmasıyla, bir kullanıcı Google'da arama yapması sonucunda, arama sonuçları sayfasına yönlendirildiğinde reklamları ve sayfadaki sıralamaları belirleyen Google Adwords, açık artırma düşünce yapısıyla reklamlarınızı değerlendirerek kullanıcılara göstermektedir. 

 

Sonuç itibariyle Adwords hesabınız içeriğinde yayınladığınız reklamlarının maliyet bütçelerine ve ödeme şablonunuza ulaşabilir, reklamlarınızın takibini TBM sonuçlarınıda yapmış olduğunuz takiplerinizi birleştirerek analizlerinizle beraber TBM oranlarınızı istediğiniz gibi yönetebilir veya maksimum tıklama başına maliyet teklifine devam edebilirsiniz.