Google Reklam Verme

Adwors Google reklam tütleriyle daha fazla müşterilere ulaşarak ve şirketinizi yükseltmeye imkan sunan İnternet reklamcılığıyla amaçlarınıza ulaşabilirsiniz. Reklam hedeflerinde reklamınızın hangi alanda yayınlanacağını tercih edebilir, kendinize uygun bütçe belirterek ve reklamlarınızın nasıl bir etki göstereceğini ölçebilirsiniz. Farklı olarak günlere dair sabitleyebildiğiniz harcamalarınızı istediğiniz zamanda durdurabilir veya tekrar faal hale getirebilirsiniz.

[url=http://www.portalgrup.com.tr/blog/google-reklam-verme]Adwors[/url] reklam vereceğiniz süre, Adwors Google reklamlarında sunduğunuz hizmetlerle alakalı kelimeler belirtebilir, bunları anahtar kelimeler kısmında toparlayarak arama yapan kişilerin sonuç kısımlarında bildirdiğiniz alakalı ve benzeri olan cümleler sayesinde kullanıcılara ulaşabilirsiniz. Google iş ortağı ve Google internet sitelerinde reklamlarınız ilgili ise yayınlanarak arama sonucu olmasa bile reklamlarınız insanlara yayınlanır. Adwors ile yaptığınız reklamlarınız Tıklama Başına Maliyet (TBM) olarak sadece reklamlarınız tıklanıldığında ücrete tabi alınırsınız. Reklamlarda belirtmekte olduğunuz bütçe ücreti sonunda, [url=http://www.portalgrup.com.tr/blog/google-reklam-verme]Google[/url] Reklamlarında pozitif analizlerle ve günlük belirtilecek ücretlere gün ve gün dikkat edilmesi gerekeceğini belirtmeliyiz. Belli zaman içerisine yapmakta olduğunuz planlamanın günlük takibini yapmaz iseniz şayet, kararlaştırmış olduğunuz zaman zarfı içerisinde dikkatinizden kaçıracağınız ufak bir detay ile projelendirmenizin talan olacağını anlamalısınız. Özellikle günlük belirtilen ücretlerin kimler doüğrultusunda nasıl göründüğüne ve ne amaçla tıklamalar aldığına özen göstermelisiniz. Adwors Google, duyurmakta olduğunuz reklamlarınızın ücretlerini her daim gözden geçirmenize olanak sağlamaktadır. Az düzeyde ödeme yapma zorunluluğu bulunmamakla beraber, günlük ortalama bütçe belirleyerek bütçenizi orantılı biçimde yönlendirerek ödeme durumunu şekillendirebilirsiniz. Bütçenizi yönlendirmeler sonunda hedeflerinize göre teklif verme stratejisi seçme olanağınızın oluşmasıyla, bir kullanıcı Google'da arama yapması sonucunda, arama sonuçları sayfasına yönlendirildiğinde reklamları ve sayfadaki sıralamaları belirleyen Google Adwords, açık artırma düşünce yapısıyla reklamlarınızı değerlendirerek kullanıcılara göstermektedir.

Sonuç itibariyle Adwords hesabınız içeriğinde yayınladığınız reklamlarının maliyet bütçelerine ve ödeme şablonunuza ulaşabilir, reklamlarınızın takibini TBM sonuçlarınıda yapmış olduğunuz takiplerinizi birleştirerek analizlerinizle beraber TBM oranlarınızı istediğiniz gibi yönetebilir veya maksimum tıklama başına maliyet teklifine devam edebilirsiniz.

Ders Notları (Yeni Eklenen)

Merak Edilenler (Yeni Eklenen)