Sitecore

firstluck kullanıcısının resmi
20 Ağustos, 2015 - 10:38 -- firstluck

 

Pazarlama girişimlerinizin mükemmel bir uyum ortamında çalışılabilmesini sağlamaktadır. Herhangi bir firmanın başarı elde edebilmesi, ne ile çalışabileceğini ve gelişeceğini bilmekten geçer. Web sayfanızla mobil, e-posta, sosyal medya ve farklı kanal bölümlerinizi karşılıklı olarak ölçebilir ve müttehit sunma şekillerini kullanabilirsiniz.

 

Sitecore Kullanıcı Etkileşim Platformu, farklı araçlar veya veritabanı ile etkileşim analizi ve etkileşim otomasyonu yollarını bağlayarak en mükemmel gerekçeli alternatif çözümler sunmaktadır. Bütün bunlarla beraber Sitecore, web sayfasına ait içerikleri benzeri hiç olmamış büyük ölçekte ve oluşturulabilen çeşitli içerik versiyonlarının kullanılmasını sağlamaktadır. Böylece çok fazla ölçeklikte içeriği kullanıcılar ve şirket içi çalışanlar hem ileri seviyede hedefleme kılar, hem de yönetebilir ve etkileşim için erişilebilir kılar. Pazarlamacılara dair tasarlanmış güçlü araçlarıyla Sitecore, kurumsal seviyedeki alıcılarına dair sürekliliği, dayanaklılığı ve esnekliği ve sürekliliği biraraya getiren bir Web İçerik Yönetim Sistemi sunmaktadır. Web içerik yönetimi ve dijital pazarlama gereksinimlerinize dair Sitecore Yazılım teknolojisini kullanmaya sertifikalı mühendis çalışanları ile hizmetlerini devam ettirmektedir.

 

Branşa tam bütünleşmiş yapısıyla ve arama düzeyli yapısıyla pazarlamacılara web sayfasına gelen müşteriler ile alakalı daha çok fazla şahsi veri elde etme imkanı sağlar. Microsoft Office aynısı düzenleme yetenekleri ile tüm ustalık düzeyindeki uygulamacılara kullanımı kolay bir ön yüz sunmaktadır. Etkileşim Platformu ile kullananlara tüm kanallar üzerinden tüm düzen boyunca bir iletişim yeteneği sağlamaktadır ve ya verimliliği en üst düzeye artırarak satış beklentilerini yükseltir. Kullanıcı kullanımı profili oluştur ve puanlama ile ziyaretçiler için daha bireysel bir kullanıcı deneyim imkanı sağlamaktadır. Sitecore AIDA ™ Teknolojisi aynı süre içerisinde verileri toparlar, analiz eder, yönetir, tasarlar, davranış ve kararları çoklu kanallar üzerinden toplar. Tüm bu sonuçlardan elde edilen analiz ve veriler, satışcılar için pazarlama programlarında maksimum kesin sonuçlar elde etmesine imkan sağlar.