Sitecore İçerik Yönetim Sistemleri

firstluck kullanıcısının resmi
29 Temmuz, 2015 - 16:15 -- firstluck

 

Pazarlama girişimlerinizin mükemmel bir uyum içinde çalışmasını sağlamaktadır. Herhangi bir işletmenin başarısı, ne ile çalışacağını ve gelişeceğini bilmekten geçer. İnternet sayfanızla sosyal medya, e-posta, mobil ve farklı kanal bölümlerinizi birbirlerine karşı analiz edebilir ve müttehit sunma şekillerini kullanabilirsiniz.

 

Sitecore Kullanıcı Etkileşim Platformu, dış araçlar ve veritabanı ile etkileşim otomasyonu ve etkileşim analizi kanallarını bağdaştırarak mükemmel gerekçeli alternatif çözümler sunmaktadır. Bütün bunlarla beraber Sitecore, web sayfasına ait içerikleri benzeri hiç olmamış büyük ölçekte ve oluşturulabilen farklı içerik sürümlerinin kullanımını sağlar. Böylece fazla ölçeklikte içerikleri şirket içi çalışanlar ve kullanıcılar hem ileri düzeyde hedefleme sağlar, hem de yönetebilir ve etkileşim için erişilebilir kılar. Pazarlamacılar için tasarlanmış kuvvetli birimleriyle Sitecore, kurumsal sınıftaki müşterileri için sürekliliği, dayanaklılığı ve esnekliği ve istikrarı} birleştiren bir İnternet Sayfa İçerik Yönetim Sistemi sunmaktadır. Web içerik yönetim ve dijital pazarlama ihtiyaçlarınıza dair Sitecore Yazılım teknolojisini uygulamaya sertifikalı mühendis ekibi ile hizmetlerini devam ettirmektedir.

 

Sektöre tam olarak entegre haliyle ve arama düzeyli mimarisiyle pazarlamacılara web sitesine gelen müşteriler ile ilgili daha da çok fazla kişisel bilgi elde etme imkanı sağlar. Microsoft Office benzeri düzenleme imkanları ile bütün maharet seviyesindeki uygulamacılara kullanımı kolay bir ön panel sunmaktadır. Etkileşim Platformu ile kullanmak isteyenlere bütün kanallar üstünden boydan boya bir iletim imkanı sağlamaktadır veya verimliliği en yüksek düzeye artırarak satış beklentilerini çoğaltır. Kullanıcı profilleme ve puanlama ile müşteriler için daha bireysel bir kullanıcı deneyimi sağlar. Sitecore AIDA ™ Teknolojisi aynı süre içerisinde verileri toparlar, analiz eder, yönetimi yapar, tasarlar, davranış ve kararları çoklu kanallar üstünden toplar. Tüm bu sonuçlardan elde edilen analiz ve veriler, satışcılar için pazarlama programlarında en üst seviye kesin sonuçlar elde etmesine olanak verir.