Sosyal Medya Pazarlaması

firstluck kullanıcısının resmi
14 Ağustos, 2015 - 13:52 -- firstluck

 

Sosyal Medya Pazarlaması birden fazla markanın sosyal medya içinde olma gayesine, kurumsal firma kimliğine ve gaye topluluğunun ruhuna uyacak bir tarzda iletişim dil ve pazarlama stratejisi oluşumunu geliştirdikten sonra ne tarz kanallarda etkili olabilecek yer edinmesine ve hangi reklam modellerini aktif olarak kullanılması gerektiğine karar verilmektedir. Kurumsal firmaların kullanımı neredeyse zorunlu hale olduğunu bildiğinden olmazsa olmazlarından olabilen Sosyal Medya Pazarlaması her alanda müşteri topluluğu oluşturmaktadır.

 

Sosyal Medya Pazarlaması firmaların kampanya öncesi ROI VE KPI analizleri yapılarak, kampanya sonucunda firmaların kesin sonuç odaklı elde edecekleri artıları hesaplayarak R&F Chart ve Editorial Calender hazırlamarı sonunda, markaların sosyal medya alanlarında planlı ve programlı tarzda olumlu katedecekleri yol bölümleri oluşturmaları sağlanabilmektedir. Kampanyaların kesin pozitif veri sonuçlarında elde edilebilmesi için en olanaklı analizlerin yapılabilmesiyle geri dönüşlerin pozitif sonuçlar verilmesi oluşturulabilmektedir. Ödenek imkanlıklarına göre üçyüzaltmışbeş gün olmak üzere aylık projelerin yapılmasıyla ayrılmış ödeneklerden kazanç elde edilmesi sağlanmaktadır.

 

Kampanyaların en tavan seviyeye çıkması için günlük, haftalık ve aylık yapılmakta olan ölçümlemeler sonunda yönetilmekte olan kampayalar verimliliği artırıldığı meydana çıkartılmaktadır. Bu süre içinde 24 saat faal listening uygulanarak markalarınızın üzerinde yazılanları takip ederek takipçilierin taleplerine karşılık verme adına gerekmekte olan tüm maddeler değerlendirilip, kayıtsız olabilerek alınmakta olan sonuçlar oluştuğunda yararlı görülen takipçilerle iletişime geçip sonuç odaklı çalışmalar başlatılmaktadır.