Sosyal Medya Pazarlaması Hakkında

firstluck kullanıcısının resmi
20 Ağustos, 2015 - 14:46 -- firstluck

 

Sosyal Medya Pazarlaması birden fazla markanın sosyal medya içinde bulunma gayesine, kurumsal şirket kimliğine ve hedef kitlesinin ruhuna uyacak bir şekilde iletişimi dil ve pazarlama stratejisi oluşumunu geliştirdikten sonra ne tür kanallarda etkili olabilecek yer almasına ve hangi reklam modellerini etkili olarak kullanılabilmesi gerektiğine kesin karar verilmektedir. Kurumsal firmaların kullanması hemen hemen mecburi hale geldiğini bilindiğinden olmazsa olmazlarından olabilen Sosyal Medya Pazarlaması her alanda müşteri topluluğu oluşturabilmektedir.

 

Sosyal Medya Pazarlaması şirketlerin kampanya öncesi KPI ev ROI analizleri yaparak, kampanya sonucunda firmaların sonuç olacak tarzda elde edecekleri artıları hesaplayarak R&F Chart ve Editorial Calender hazırlamarı sonucu, markaların sosyal medya platformlarında planlı ve programlı tarzda verimli ilerleyebilecekleri yol bölümleri hazırlamaları sağlanmaktadır. Kampanyaların mutlaka pozitif bilgi sonuçlarında elde edilebilmesi için en olanaklı araştırmaların yapılabilmesiyle geri dönüşlerin pozitif sonuçlar vermesi oluşturulabilmektedir. Ödenek uygunluklarına dair bir yıl olabilmek üzere 1 aylık planların yapılmasıyla ayrılmış bütçelerden kar elde edilmesi sağlanmaktadır.

 

Kampanyaların en üst seviyeye ulaşması için günlük, haftalık ve aylık yapılan analizler sonunda yönetilmekte olan kampayalar verimliliği artırıldığı ortaya çıkartılmaktadır. Bu süre içerisinde 1 gün etkin listening uygulanarak markalarınızın üzerinde yorumları analiz ederek takipçilierin taleplerine çözümleme adına gereken tüm kriterler değerlendirilip, kayıtsız olabilerek alınmakta olan sonuçlar oluştuğunda uygun görülen takipçilerle iletişime geçerek sonuç odaklı çalışmalar başlatılmaktadır.